راهنمای خرید بسته اینترنت ایرانسل در اپلیکیشن ایرانسل من

نویسنده : مدیر پرتال ایتانت     دسته بندی : ایرانسل

خرید بسته ایرانسل راه های متفاوتی دارد که همگی با توجه به کاربرد خود، ویژگی ها و مزایای خودشان را دارند. اما یکی از بهترین و آسان ترین راه های خرید بسته اینترنت ایرانسل، استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من است. در این برنامه که چند سالیست توسط ایرانسل راه اندازی و توسعه داده شده، می توانید مبلغ باقیمانده شارژ (اگر اعتباری هستید) یا مبلغ قبض دوره و میاندوره (اگر دائمی هستید) سیم کارتتان را مشاهده کنید، انواع بسته های مکالمه و اینترنت را خریداری کنید و حتی به دیگر برنامه های جانبی اعم از سرگرمی و خرید هم دسترسی داشته باشید. (به عبارتی به خاطر همین دسترسی های چندگانه است که به آن سوپر اپلیکیشن می گویند)

به هر حال بین تمام این خدمات و امکانات، احتمالا خرید بًسته اینترنتی ایرانسل محبوب ترین و کاربردی ترین خدمت است. در ادامه خرید بسته ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من را با هم بررسی می کنیم.

بسته اینترنت ایرانسل چیست؟

ایرانسل از سال 1385 کارش را به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه آغاز کرد و از سال 1393 با راه اندازی شبکه 3G خدمات اینترنت همراه خود را گسترش داد و از همین رو استفاده از اینترنت سیار ایرانسل بسیار رایج شده است. اما این استفاده از اینترنت همراه در اوایل هیچ برنامه و چارچوب خاصی نداشت و هزینه آن به محض اتصال به اینترنت از شارژتان کم می شد یا روی قبض تان می آمد. این حالت به مرور باعث مشکلاتی شد. برای مثال شما اگر نیاز داشتید سه ساعت در روز به اینترنت متصل باشید، باید هزینه زیادی پرداخت می کردید و عملا قید اتصال بلند مدت را می زدید. به همین خاطر اپراتورها از جمله ایرانسل به فکر طراحی بسته های اینترنتی به حجم و مدت زمان های مشخص کردند تا هر فردی با توجه به نیازش آنها را تهیه کند. در طراحی این بسته ها قیمت اتصال به اینترنت بسیار به صرفه شد و در مقایسه با هزینه آزاد، تفاوت زیادی داشت و البته دارد.

رفته رفته استقبال مردم از این بسته ها بیشتر شد و اپراتورها نیز با توجه به نیاز مشتریان و آمارهای استفاده از اینترنت، بسته های متفاوت تری را ارائه دادند. تا جایی که امروز بسته های اینترنت از روزانه تا چند ماهه و از چند صد مگابایت تا چند ده گیگابایت متفاوت هستند و تقریبا همه سلایق و نیازها را پوشش می دهند.

مزایای خرید بسته ایرانسل با اپلیکیشن «ایرانسل من»

شما برای خرید بسته های ایرانسل راه های گوناگونی همچون کدهای دستوری یا همان کد خرید بسته ایرانسل، وبسایت های خرید شارژ، خرید از عابر بانک و کارت خوان و ... دارید. اما در میان همه این راه ها، استفاده از برنامه ایرانسل من می توانید بسیار ساده تر باشد. از مزایای خرید بسته ایرانسل با استفاده از برنامه ایرانسل من می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نیازی به وارد کردن شماره نیست. چراکه شما قبلا یکبار با شماره تان وارد برنامه شده اید و به صورت خودکار بسته برای شماره شما فعال می شود.
  2. روش های پرداخت گوناگون دارید و اگر مشترک دائمی ایرانسل باشید، می توانید خرید بسته ایرانسل را با استفاده از اعتبار حسابتان انجام دهید.
  3. به همه بسته های روزانه، ماهانه، هفتگی و بلند مدت به صورت یکجا دسترسی دارید و می توانید در یک نگاه بین آنها بگردید و دیگر نیاز به زدن کدهای دستوری زیاد برای دیدن هر بسته نیست.
  4. پس از خرید چندین بسته اینترنت ایرانسل، برنامه بر اساس خریدهای قبلی و میزان مصرف و سلیقه شما، بسته هایی را پینهاد می دهد که می تواند کارتان را راحت تر کند و دیگر نیازی به گشت زدن بین بسته ها نخواهید داشت.

راهنمای خرید بسته ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

حال اگر ترغیب شده اید که این برنامه را امتحان کنید، در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

·         قدم اول خرید بسته ایرانسل : اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود کنید

ابتدا باید برنامه ایرانسل من را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. برای دانلود این برنامه می توانید به سایت irancell.ir رفته و روی گزینه «ایرانسل من» کلیک کنید. در پایین صفحه انواع روش های دانلود برنامه گفته شده که هم می توانید از برنامه های واسطه همچون گوگل پلی یا مایکت گرفته و هم می توانید به صورت مستقیم آن را دانلود کنید.

·         قدم دوم خرید بسته ایرانسل : وارد حساب کاربری خود در ایرانسل من شوید

پس از دانلود و نصب ایرانسل من، باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای این کار باید شماره ایرانسلی که می خواهید با آن کار کنید را وارد کرده و سپس کد تاییدی که برایتان پیامک می شود را وارد کنید.

·         قدم سوم خرید بسته ایرانسل : گزینه خرید بسته را بزنید

در پایین صفحه چندین گزینه وجود دارد که برای خرید بسته اینترنت ایرانسل باید روی گزینه «خرید بسته» بزنید.

·         قدم چهارم خرید بسته ایرانسل : مدت زمان بسته اینترنت را مشخص کنید

بعد از ورود به صفحه خرید بسته، از بین گزینه های بالا روی اینترنت بزنید. (هرچند به صورت پیش فرض روی اینترنت می رود) سپس از بین گزینه های پایین مدت بسته اینترنت ایرانسل مورد نظرتان را پیدا کرده و روی آن بزنید.

·         قدم پنجم خرید بسته ایرانسل : حجم مورد دلخواهتان را انتخاب کنید

پس از انتخاب زمان مورد نظر، بسته های موجود در آن مدت زمانی ظاهر می شوند که می توانید با توجه به میزان مصرفی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. (توجه کنید که برخی از بسته ها در ساعات مشخصی فعال می شوند. مثلا بسته های شبانه یا صبحانه که از 1 شب تا 7 یا 10 صبح فقط فعال هستند)

·         قدم ششم خرید بسته ایرانسل : تایید بسته انتخاب شده

در این مرحله جزییات قیمت و نام بسته و شماره موبایل نمایش داده می شود که باید آن را تایید کنید. اگر در این مرحله فهمیدید که بسته اشتباهی را انتخاب کرده اید، می توانید به مرحله قبل برگردید.

·         قدم هفتم خرید بسته ایرانسل : انتخاب روش پرداخت

در این مرحله می توانید به سه روش هزینه بسته اینترنتی ایرانسل را پرداخت کنید: روش اول با استفاده از درگاه درون برنامه ای است که باید از با استفاده از کارت های شتاب پردا خت کنید. روش دوم اتصال به درگاه های بانکی است که باز هم باید از کارت های شتاب استفاده کنید. در روش سوم می توانید از اعتبار حسابتان استفاده کنید. (اگر اعتباری هستید و سیم کارتتان شارژ دارد، می توانید از آن استفاده کنید. اگر هم دائمی هستید، می توانید از اعتبار ماهیانه ای که به شما اختصاص داده شده، استفاده کنید.)

بعد از انتخاب هر کدام این سه روش، پرداخت را انجام دهید تا بالافاصله بسته اینترنت برایتان فعال شود. بعد از فعال شدن هم می توانید در همین اپلیکیشن ایرانسل من، حجم و زمان باقیمانده بسته تان را مشاهده و مدیریت کنید. همچنین در صورتی که قصد داشتید از اینترنت ثابت استفاده کنید می توانید از سرویس اینترنت مخابرات ایتانت ارائه دهنده سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات در ایران استفاده نمایید. ایتانت بزرگترین ارائه دهنده سرویس پر سرعت اینترنت مخابرات و اینترنت فیبر نوری ftth در ایران می باشد. در صورت نیاز می توانید از صفحات قیمت اینترنت و شارژ اینترنت نیز اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین در صفحه اخذ نمایندگی سرویس اینترنت نیز می توانید درخواست خود را برای دریافت نمایندگی و همکاری با ما ارسال نمایید!

مقالات مشابه

نظرات یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

×
درخواست های من
درخواست های مشاور
افزایش اعتبار کیف پول بستن
لطفا مبلغ مورد نظر را وارد نمایید
تومان