راهنمای جامع شارژ اینترنت مخابرات در 5 دقیقه!

نویسنده : مدیر پرتال ایتانت     دسته بندی : مخابرات

اگر برای شارژ اینترنت مخابرات همیشه نیاز به اپراتور یا فردی دارید که این کار را برایتان انجام دهد، در این مقاله همراه ما باشید تا راه های مختلف شارژ اینترنت مخابرات که خودتان می توانید به راحتی طی کنید را با هم بررسی کنیم. راه هایی که می توانید در کمتر از 5 دقیقه سرویس اینترنت مخابرات را شارژ کنید.

اینترنت مخابرات چیست؟

اینترنت ثبات یا اینترنت خانگی، همیشه یکی از گزینه های مردم برای دسترسی به اینترنت در خانه یا محل کار است. اگرچه اینترنت همراه بسیار گسترده شده و می توان همه جا از آن استفاده کرد، اما اینترنت ثابت و به خصوص وای فای هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است. دلیل این محبوبیت را هم می توان در دو نکته دید: یکی اینکه اتصال به اینترنت همراه مصرف باتری گوشی را بالا می برد، در صورتی که اتصال به وای فای مصرف باتری بسیار کمتری دارد. دلیل دوم هم تعرفه های اینترنت همراه است که به مراتب، در حجم و سرعت یکسان، قیمت های بیشتری دارد. در نتیجه افراد برای ساعاتی که در یکجای ثابت (خانه یا محل کار) هستند، ترجیح می دهند از اینترنت ثابت استفاده کنند. همین دو دلیل کافیست تا اینترنت ثابت هنوز یکی از گزینه های محبوب مردم برای اتصال به اینترنت باشد.

سرویس دهنده ها و شرکت های اینترنتی متعددی برای خدمات اینترنت ثابت وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و تعرفه های مخصوص خودشان را دارند. اما اینترنت مخابرات در بین دیگر سرویس دهنده های اینترنت ثابت و خانگی از همه پرطرفدارتر و دارای بیشترین مشترک است. دلیل این امر هم احتمالا منبع بودن این سرویس دهنده و اعتماد بیشتر مردم به آن است. اینترنت ثبات مخابرات دارای سرعت و حجم های مختلفی است که می توانید در ابتدای فعال سازی یکی از آنها را با توجه مصرفی که دارید، سفارش دهید. مثلا اگر اینترنت مخابرات را برای مصرف خانگی می خواهید و از آن فقط برای سرچ و گشتن در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، بسته ای با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه و حجم 20 تا 50 گیگابایت می تواند برایتان مناسب باشد. اما اگر برای شرکت یا دفتر کار می خواهید یا اینکه حجم دانلود بالایی داشته باشید، باید از سرویس 16 مگابیت بر ثانیه با حجم 80 تا 120 گیگابایت استفاده کنید و در صورتی که سرعت بالاتر بخواهید، باید از سرویس های VDSL و فیبرنوری استفاده کنید که شرایط خاص خودشان را دارند.

در ابتدای سفارش هر کدام از این سرویس ها، پنل شما به مقدار لازم شارژ می شود. اما پس از گذشت دوره (ماهانه یا سالانه) نیاز به شارژ اینترنت مخابرات است که به دو صورت پیش پرداخت و پس پرداخت (پرداخت روی قبض) انجام می شود.

روش های کاربردی شارژ اینترنت مخابرات

در این قسمت به کاربردی ترین روش های شارژ سريع اينترنت مخابرات می پردازیم. روش هایی که شما را از تماس با مرکز مخابرات و ماندن در صف پاسخگویی بی نیاز می کند. 

2. شارژ اینترنت مخابرات از طریق اینترنت

گروه فناوری ایتانت یکی از خدمات دهندگان اینترنت شرکت مخابرات که می توانید از طریق آن اقدام به خرید یا شارژ سرویس اینترنت کنید. برای شارژ سريع اينترنت مخابرات به روش ایتانت مراحل زیر را باید طی کنید:

·         ابتدا وارد سایت ایتانت به نشانی https://itanet.ir/ شوید

·     سپس با توجه به نوع سرویس اینترنت (ADSL، اینترنت VDSL یا FTTH) یکی از این سه گزینه را انتخاب می کنید. (ما در اینجا «اینترنت پرسرعت ADSL را انتخاب می کنیم)

·         سپس برای شارژ اینترنت مخابرات روی گزینه «شارژ و تمدید سرویس ADSL» کلیک کنید

·         حال شماره ای که می خواهید اینترنت آن را شارژ کنید، طبق نمونه داخل کادر، وارد کرده و کلید ارسال درخواست را بزنید

·         سپس با توجه به مدت زمانی که می خواهید شارژ کنید، روی یکی از گزینه ها کلیک کنید (ما روی شش ماهه کلیک کردیم)

·         حال حجمی که می خواهید را انتخاب کنید

·         اگر از قبل در سایت عضو نیستید و وارد نشده اید، با استفاده از شماره موبایل وارد سایت شوید

·         پس از ورود پیام پرداخت آنلاین را مشاهده خواهید کرد. روی گزینه پرداخت آنلاین زده و هزینه را پرداخت کنید.

·         پس از پرداخت شارژ اینترنت مخابرات، کارشناسان ایتانت در کمترین زمان ممکن سرویس اینترنت شما را شارژ می کنند

ایتانت بزرگترین ارائه دهنده سرویس پر سرعت اینترنت مخابرات و اینترنت فیبر نوری ftth در ایران می باشد. در صورت نیاز می توانید از صفحات قیمت اینترنت و شارژ اینترنت نیز اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین در صفحه اخذ نمایندگی سرویس اینترنت نیز می توانید درخواست خود را برای دریافت نمایندگی و همکاری با ما ارسال نمایید!

مقالات مشابه

تا قبل از آمدن اینترنت، خطوط تلفن تنها برای تماس گرفتن یا نهایتا فکس فرستادن استفاده می شدند و بار سنگینی روی دوش آنها نبود. تا زمانی که اینترنت آمد و بخش مهمی از این خطوط مسی که کیلومترها زیر زمین کشیده

ابتدا بیایید ببینیم عبارت مخفف شده adsl چیست. Asymmetric digital subscriber line یا همان «خط مشترک دیجیتال نامتقارن» فناوری نوینی است که ما آن را به نام adsl می شناسیم. Adsl  به عبارتی

نظرات یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

×
درخواست های من
درخواست های مشاور
افزایش اعتبار کیف پول بستن
لطفا مبلغ مورد نظر را وارد نمایید
تومان